Lucian - Isabel Abedi7

Kirja-arvio :: Lucian

Kirjoittanut Arwina

Pidin kirjan teemasta ja Lucianista. Lucian ja hänen kaltaisensa olivat kiinnostavia, niistä voisi tehdä oman kirjan!:) Ehkä liian siirappinen, no välillä kyllä haluaa lukea jotain tällaista... Riippuu vähän. No kumminkin, minusta Rebeccan äitipuoli oli tietenkin ilkeä. Kirjassa ei käynyt mitään kovinkaan ihmeellistä. Rebeccakin tiesi omasta "kuolemastaan" jo aikaisemmin. Ei mitään kovin yllätyksellistä. Mutta sopii niille jotka tykkäävät romantiikasta, itse olisin kaivannut jtn yliluonnollista lisää.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Lucian

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Tiina Hakala. Päällyksen kuvitus: Brandon Dorman. Päällyksen typografia: Kai Toivonen. Sidottu, kansipaperi.

SALAPERÄINEN MUUKALAINEN VETÄÄ REBECCAA MAGNEETIN LAILLA PUOLEENSA. KUKA HÄN ON, JA MITÄ HÄN TAHTOO REBECCASTA?

\"Seuraatko sinä minua?\" Poika tutkaili minua katseellaan.
\"En tietenkään! Kuka oikein olet? Mikä nimesi on?\"
\"Sano sinä.\"
\"Mitä?\" Peräännyin askeleen. \"Minunko nimeni?\"
\"Ei. Vaan minun.\"

Jo ensi tapaamisesta alkaen heidän välillään vallitsee omituisen syvä yhteys. Lucian saa Rebeccan sydämen takomaan, koskettaa häneen syvemmin kuin kukaan toinen. Vaikka poika on menettänyt muistinsa, hän tuntuu tietävän mitä erikoisempia asioita Rebeccan menneisyydestä, ja myös tulevaisuudesta.

Rebeccan ja Lucianin taianomainen tarina vetoaa rakkaudennälkäisiin yli ikärajojen.