Kirja-arvio: Lahja

Kirjoittanut suski - 4.0

Kun sain tämän lahjaksi tädiltäni, ennakkoluuloni olivat korkealla kannen (ja tätini kirjamaun) takia, joten ensin ajattelin vain jättää kirjan lojumaan hyllyyn. Luin kuitenkin takakansitekstin ja kiinnostuin sen verran, että kun lukemani kirjasarja loppui, tartuin tähän kirjaan. Eikä se ollut pettymys! Hahmot olivat ihania. Sisaruksellinen suhde Mibsin ja isoveli Fishin välillä oli jotain niin suloista, että minun teki mieli itkeä silkasta kateudesta. Myös muut hahmot olivat kaikki tavoillaan erilaisia ja siten myös kiinnostavia. Erityisesti Mibs jäi tietysti mieleen, kanssani miltei samanikäinen, joskin hyvin erilainen tyttö - samaistuttava, minulle erityisesti. Suosittelen todellakin kirjaa, myös ennakkoluuloisille! Saatatte yllättyä.

Tietoa kirjasta :: Lahja

Ingrid Law Julkaistu: maaliskuu 27, 2009

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Annukka Kolehmainen. Sidottu.

Andre Norton -palkintoehdokas 2008, Mythopoeic-palkintoehdokas (nuortenkirjat) 2009.

Omaperäinen ja sydämellinen road trip Amerikan takamailta – valloittava ja varmaotteinen esikoisteos, joka vie tyystin mukanaan

Beaumonteilla on erikoinen ”sukuvika”. 13-vuotispäivänään heitä odottaa perinteisen paketin lisäksi myös ... (lisää)

Gregor ja rottien koodi (Alismaan tarinat, #5)Isadella: Sydän kylmänä (Isadella, #1)Kasvottomat (Keplo Leutokalma, #3)VeritaikaHalki puolen maailman (Särkynyt meri, #2)
Nafisan, Vierran
Uusin jäsen: Sanna Korhonen