Halu (Langenneet enkelit #1) - J. R. Ward9

Kirja-arvio :: Halu

Kirjoittanut Nage

Minusta kirja oli mielenkintoine ja hauska, vaikka lopputulos olikin ennalta arvattavissa. Pidin myös siitä että se oli kirjoitettu samaan paikkan kuin Mustan tikarin veljeskunna kirjat ja täsät löytyikin plajon yhteisia asioita sen kanssa.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Halu

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Tanja Kielinen. Nidottu.

Mustan tikarin veljeskunta -vampyyrisarjan kirjoittajalta: Langenneet enkelit -sarjan ensimmäinen osa!

Jim Heron ei tiedä paljoakaan vapahduksesta – hänen erikoisalaansa on kosto, ja hänelle synti on suhteellinen käsite. Kaikki muuttuu, kun hänestä tulee langennut enkeli ja hänelle annetaan tehtäväksi pelastaa seitsemän ihmissielua seitsemältä kuolemansynniltä. Eikä epäonnistuminen tule kyseeseen.

Vin di Pietro on täydellisen omistautunut työlleen – kunnes kohtalo puuttuu peliin kovapuheisen, Harrikalla ajavan pelastajan hahmossa sekä naisen, joka saa Vinin kyseenalaistamaan kohtalonsa, järkensä ja sydämensä. Kun ikiaikainen paha on valmiina vaatimaan Viniä itselleen, täytyy hänen ryhtyä yhteistyöhön langenneen enkelin kanssa valloittaakseen rakastettunsa – ja pelastaakseen oman sielunsa.