Kirja-arvio: Perillinen

Kirjoittanut Sarah - 4.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Tosi hvä kirja. Itse sain idean lukea sarjan kaveriltani josna ansiosta olen lukenut monia muitakin kirjoja. Tapahtumat alkavat heti en simmäisestä lauseesta tarinaa. Vaikka kirjan paksuus vähän harmitti se ei loppu pelissä haitannut vaan olisi juuri halunnut, että se jatkuisi. Kirjassa puhuttiin muinaista kieltä joka oli vähän haastavaa kun piti katsoa mitä jokin sana tarkoittaa. Onneksi ne löytyivät kirjantakaa. Saarella oleva paikka oli vähn jännä sillä missä paikassa nyt olisi jotain sellaisia elukoita kuin ne.

Tietoa kirjasta :: Perillinen

Christopher Paolini Julkaistu: lokakuu 14, 2012
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Perillinen, eli Sielujen holvi. Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirkka Aulanko. Kannen kuva: John Jude Palencar. Sidottu, kansipaperi.

Kohtaloaan seuraava nuori Eragon ja hänen lohikäärmeensä Saphira ovat kulkeneet pitkän matkan. Edessä on vielä monta vaaraa ennen kuin unohtumaton tarina saa päätöksensä. Ovatko Eragon ja Saphira valmiita kohtaamaan Galbatorixin? Tässä taistelussa ei ole tarjolla uusia mahdollisuuksia.

Christopher Paolinin luomaa ... (lisää)

Eragon (Perillinen, #1)Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Maameren velho (Maameren tarinat, #1)Brisingr (Perillinen, #3)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)
karivaan
Uusin jäsen: Topi Kopakkala