Kirja-arvio: Safiirinsini

Kirjoittanut Hopea - 5.0

Safiirinsini oli omasta mielestäni paljon parempi, kuin Rubiinipuna. Rubiininpunassa alku oli kamalan pitkä ja siinä ei tapahtunut oikein mitään. Safiirinsinissä alusta asti oli hohtoa, ja siinä oli myös enemmän Gideonin ja Gwendolynin yhteisiä hetkiä, mitä Rubiinissa ei ollut läheskään niin paljoa. Mutta siltikin pidin myös Rubiinipunasta tosi paljon, eli suosittelen kaikkia lukemaan sen. Itse olisin ostanut Safiirin heti kun se vain julkaistiin, mutta sitä ei harmikseni ollut veilä tullut kirjakauppaan. (Yllätys:D) Odotin sitten pitkään ja sain eilen vihdoin kirjan käteeni ja siitä alkoi armoton lukeminen. Luin sen eilen illalla kokonaan ja rakastin joka hetkeä, kun luin sitä. Nyt odotan taas malttamattomana trilogian kolmatta osaa, Smaragdinvihreää. Senkin pitäisi tulla tänä vuonna.

Tietoa kirjasta :: Safiirinsini

Kerstin Gier Julkaistu: heinäkuu 30, 2013
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Riitta Virkkunen. Sidottu.

RAKKAUTTA HALKI AIKOJEN

Menneisyyteen rakastuminen ei ehkä ole lainkaan hyvä ajatus. Sen huomaa 16-vuotias Gwendolyn, jonka elämä on ollut yhtä vuoristorataa sen jälkeen, kun hänestä tuli perheensä aikamatkaaja. Gwendolynillä ja Gideonilla on kuitenkin muita ongelmia, kuten vaikkapa maailman pelastaminen. Tai se, kuinka oppia tanssimaan menuettia. Kumpikaan ei ole aivan yksinkertaista!

Kaiken ... (lisää)

Esikoinen (Perillinen, #2)Lasipalatsi (Throne of Glass, #1)Lohikäärmeet (Talon-saaga, #1)Rumo Ylämaailmassa (Pimeyden ihmeet, #1)Mahtava Morris ja sivistyneet siimahännät (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #1)
LordStenhammar
Uusin jäsen: ArunaK