Kirja-arvio: Vapautettu

Kirjoittanut Nage - 3.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Tämä kirja oli minulle pienoinen pettymys, sillä olin odottanut tätä paljon ja noooh tässä ei nyt oikein tapahtunut mitään. Kirja oli melko ennalta arvattava ja jopa välillä hieman tylsä. En oikein ymmärrä miten reiluun 300 sivuun on kirjoitettu, no ei oikein mitään. Minua myös ärsyttää tooodella paljon se että Heat tuli takaisin. Olisi ollut todella mukavaa jos Zoey olisi viimeinkin voinut keskittyä vain yhteen poikaan, mutta ei sitten. Myös tuo Kalonan ja Starkin juttu vaikuttaa jotenkin... no tutulta? En tiedä, jollain lailla se vain vaikutta jo jotenkin kulutetulta idealta. Mutta tämä oli kuitenkin Yön talo ja minähän rakastan tätä sarjaa joten jään innolla odottamaan seuraavaa osaa!

Tietoa kirjasta :: Vapautettu

P. C. Cast, Kristin Cast Julkaistu: elokuu 5, 2013
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Verevä vampyyrisaaga vangitsee.

Neferet hallitsee Yön talossa, mutta Isle of Skyellä vallitsee rauha. Zoeyn rinnalla on Stark, maailman uskollisin ja seksikkäin soturi. Miksi palata enää koskaan?

Stevie Raen tilanne ei ole yhtä seesteinen. Hänen soturinsa on vain osittain ihminen. Refaimin täytyy pettää joko isänsä tai rakastettunsa. Mikä on siteistä vahvin – ystävyyden, ... (lisää)

Piinattu (Yön talo, #4)Vartijat: Alkemistien kaupunki (Vartijat, #2)Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Kahlittu (Yön talo, #7)Langenneiden enkelten kaupunki (Varjojen kaupungit, #4)
LordStenhammar, muikku, Kuurankukka
Uusin jäsen: Piia