Näin aluksi en voi muuta sanoa kuin että J.R Ward onnistui tyhjentämään pään tällä kirjalla. Tässä oli pätevä syy, miksi olisin voinut myöhästyä koulusta (ellen olisi niin motivoitunut koulun käyjä). Ensimmäiset sivut vangitsivat otteeseensa ja kun lukemisen aloitti, sitä ei yksinkertaisesti pystynyt lopettamaan. Ne, jotka lukevat J.R Wardin kirjoja, tuntevat ehdottomasti hänen upean, koukuttavan tyylinsä ja tietävät, miksi hänen kirjojaan on pakko lukea. Muutama edellinen kirja on saattanut pudottaa kiinnostusta tätä kyseistä sarjaa kohtaan ja jos niin on käynyt, tämä kirja ehdottomasti palauttaa lukijansa kiinnostuksen takaisin! Enempää en paljasta, koska ei löydy sanoja kertomaan, kuinka mahtavaa työtä Ward on tehnyt. Lukekaa itse ja todistakaa, sillä tämän kirjan lukeminen ei todellakaan tule kaduttamaan;)

Tietoa kirjasta :: Vapautettu rakastaja

J. R. Ward Julkaistu: syyskuu 17, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Payne, Vishousin kaksoissisar, on samaa synkkää soturikudosta veljensä kanssa. Kapinoituaan vapauteen äitinsä Kirjurineitsyen vankeudesta, Payne kuitenkin vammautuu ... (lisää)

Peto (Mustan tikarin veljeskunta, #14)Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Sitomaton rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #5)Koston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #7)Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)
Uusin jäsen: Ruska