Kirja-arvio: Himo

Kirjoittanut Fade - 4.5

Aluksi meni pieni hetki, että pääsin selville kirjan tapahtumista. Ensimmäisen osan lukemisesta on kulunut jo sen verran aikaa, että kaikki asiat eivät olleet täysin selkeinä muistissa. Hyvin nopeasti palaset alkoivat kuitenkin loksahtaa paikalleen, ja kirjan lukemiseen sai keskittyä sataprosenttisesti. Olen aina pitänyt Wardin tyylistä kirjoittaa, eikä tämäkään kirja tuottanut siinä suhteessa pettymystä. Kirjan hahmoista jokainen on omanlaisensa, eikä kukaan heistä ole yhtään tylsä. Siellä täällä kirjaa tuli vastaan lausahduksia jotka saivat hymyn huulille. Varsinkin Grier oli tässä osassa yksi suosikeistani. Hän on kokenut kovia mikä on muovannut hänen luonnetta. Silti hänestä löytyy lempeäkin puoli ja se osa, joka ei halua kenellekään mitään pahaa. Varsinkin Grier tuli joskus sanoneeksi asioita joita ei vain voinut lukea neutraali ilme kasvoilla.

Tietoa kirjasta :: Himo

J. R. Ward Julkaistu: helmikuu 21, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Tanja Kielinen. Kansi ja taitto: Samppa Ranta. Nidottu.

Seitsemän kuolemansyntiä. Seitsemän pelastettavaa sielua. Langennut enkeli ja demoni käyvät säälimättömään kamppailuun toisiaan vastaan.

Mustan tikarin veljeskunta -vampyyrisarjan kirjoittajalta: Langenneet enkelit -sarjan toinen osa!

Isaac ... (lisää)

Riitasointu (Langennut enkeli, #2)Halu (Langenneet enkelit, #1)Loppusoitto (Langennut enkeli, #4)Riivaus (Langenneet enkelit, #5)Hurma (Langenneet enkelit, #4)
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson