Vapautettu (Yön talo #8) - P. C. Cast, Kristin Cast8

Kirja-arvio :: Vapautettu

Kirjoittanut Cactus

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Olen pitänyt kaikista yön taloista ja pidän tästäkin. Tosin olen pettynyt Jackin, Zoeyn äidin sekä Heathin kohtaloihin sekä Kalona-Heath-kuvioon. Eivätkö he voisi jo alkaa taistella "rehdisti"? Kuitenkin, rakastan tätä kirjasarjaa ja en voi odottaa seuraavaa osaa ja haluan tietenkin kuullaa lisää Stevie Raesta ja Refaimista. (P.S. Ei liity kirjan sisältöön, mutta olen pettynyt Otavaan; kun huomaa kirjaa lukiessa, että suomentaja on vaihtunut, jokin on mennyt pahasti vikaan:(.)

Vapautettu

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Verevä vampyyrisaaga vangitsee.

Neferet hallitsee Yön talossa, mutta Isle of Skyellä vallitsee rauha. Zoeyn rinnalla on Stark, maailman uskollisin ja seksikkäin soturi. Miksi palata enää koskaan?

Stevie Raen tilanne ei ole yhtä seesteinen. Hänen soturinsa on vain osittain ihminen. Refaimin täytyy pettää joko isänsä tai rakastettunsa. Mikä on siteistä vahvin – ystävyyden, rakkauden vai veren side? Ja voiko valasta vapautua?

P. C. Castin ja hänen tyttärensä Kristin Castin menestyssarjasta Yön talo on suomennettu myös Merkitty, Petetty, Valittu, Piinattu, Vainottu, Lumottu ja Kahlittu.