Kirja-arvio: Vapautettu

Kirjoittanut Cactus - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Olen pitänyt kaikista yön taloista ja pidän tästäkin. Tosin olen pettynyt Jackin, Zoeyn äidin sekä Heathin kohtaloihin sekä Kalona-Heath-kuvioon. Eivätkö he voisi jo alkaa taistella "rehdisti"? Kuitenkin, rakastan tätä kirjasarjaa ja en voi odottaa seuraavaa osaa ja haluan tietenkin kuullaa lisää Stevie Raesta ja Refaimista. (P.S. Ei liity kirjan sisältöön, mutta olen pettynyt Otavaan; kun huomaa kirjaa lukiessa, että suomentaja on vaihtunut, jokin on mennyt pahasti vikaan:(.)

Tietoa kirjasta :: Vapautettu

P. C. Cast, Kristin Cast Julkaistu: elokuu 5, 2013
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Verevä vampyyrisaaga vangitsee.

Neferet hallitsee Yön talossa, mutta Isle of Skyellä vallitsee rauha. Zoeyn rinnalla on Stark, maailman uskollisin ja seksikkäin soturi. Miksi palata enää koskaan?

Stevie Raen tilanne ei ole yhtä seesteinen. Hänen soturinsa on vain osittain ihminen. Refaimin täytyy pettää joko isänsä tai rakastettunsa. Mikä on siteistä vahvin – ystävyyden, ... (lisää)

Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Kahlittu (Yön talo, #7)Langenneiden enkelten kaupunki (Varjojen kaupungit, #4)Isadella: Sydän murskana (Isadella, #2)Määrätty (Yön talo, #9)
Uusin jäsen: Marko Siekkinen