Kirja-arvio: Perillinen

Kirjoittanut LonelyDiamond - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Aivan mahtava päätös sarjalle! Eldunarien löytyminen oli sinänsä "pettymys" koska sitä nyt osasi odottaa nimestä "Sielujen holvi" (tosin itse ajattelin että Galbatorixin eldunarit olisivat löytyneet sieltä, Eragon olisi tuhonnut ne ja mennyt tappamaan voimattoman Galbatorixin). Loppu oli niin koskettava, kun Eragon joutui jättämään rakastettunsa ja koko Alagaesian. Itkin koko illan ja vieläkin on haikea olo, kun ajattelen sarjaa.

Tietoa kirjasta :: Perillinen

Christopher Paolini Julkaistu: lokakuu 14, 2012
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Perillinen, eli Sielujen holvi. Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirkka Aulanko. Kannen kuva: John Jude Palencar. Sidottu, kansipaperi.

Kohtaloaan seuraava nuori Eragon ja hänen lohikäärmeensä Saphira ovat kulkeneet pitkän matkan. Edessä on vielä monta vaaraa ennen kuin unohtumaton tarina saa päätöksensä. Ovatko Eragon ja Saphira valmiita kohtaamaan Galbatorixin? Tässä taistelussa ei ole tarjolla uusia mahdollisuuksia.

Christopher Paolinin luomaa ... (lisää)

Brisingr (Perillinen, #3)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Maameren tarinat 1–3Esikoinen (Perillinen, #2)
wadjet, Adolfina Romanov
Uusin jäsen: Topi Kopakkala