Itselläni otti hieman aikaa tämän kirjan lukeminen, vaikka hyvä kokonaisuus olikin. Juoni oli mielenkiintoinen ja erilaisia käänteitä löytyi. Toisissa kohdissa tämä kirja kuitenkin tökki, ja lukeminen jäi vähemmälle. Ne kohdat jossa joku hahmoista on asenteella ”Kukaan muu ei osaa, eikä ymmärrä mitään, vaan minä olen ainoa joka osaa ja ymmärtää kaiken.” on hieman häiritseviä. Mutta kuten aikaisemmin sanoin kokonaisuutena idea ja juoni oli hyvä. Tuossa kuitenkin jo jatko-osa odottaa pöydällä lukemista, joten kyllä nuo kolme ensimmäistä kirjaa sen verran koukutti.

Tietoa kirjasta :: Varjojen kaupungit I–III

Cassandra Clare Julkaistu: kesäkuu 24, 2013
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, kokoelma, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu. Sisältää kirjat Luukaupunki, Tuhkakaupunki ja Lasikaupunki.

Hauska, tummasävyinen, seksikäs – tulikuuman Varjojen kaupungit -menestyssarjan kolme ensimmäistä osaa yksissä kansissa.

15-vuotias Clary Fray joutuu outojen tapahtumien todistajaksi, kun nuori poika surmataan newyorkilaisella klubilla. Clary huomaa näkevänsä jotain, mitä muut eivät näe: varjometsästäjiä ja muita ... (lisää)

Aamunkoi (Houkutus, #4)Langenneiden enkelten kaupunki (Varjojen kaupungit, #4)Varjojen kaupungit IV–VILasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Tuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)
Uusin jäsen: Maija