Kirja-arvio: Requiem: Rakkaus palaa

Kirjoittanut rudi92 - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Requiem on loistava päätös loistavalle sarjalle. Pidän sarjan juonesta ja karusta tunnelmasta. Siinä on myös mukana romantiikkaa, mikä on mielestäsi tosi kiva juttu. Viimeisessä osassa pidin tosi paljon siitä, ettei Lena enää ollutkaan varma tunteistaan, kun Alex ilmestyikin yhtäkkiä kuvioihin. Myös Hanan näkökulma oli ihan kiva lisäys kirjaan, vaikka olinkin ensin epäillyt sen toimivuutta. Ainoa mikä jäi hieman nakertamaan, oli Korpin ja (luultavasti) Nastan kuolema. Pidin molemmista hahmoista heti ensikättelyssä ja olisin toivonut heidän selviävän. Mutta ehkä tällä lailla kirjasarja oli vain parempi. Sarja näytti karut ja synkät puolensa kaikin mahdollisin puolin. Ja sen takia minä rakastin sitä. Sitä he eivät voi viedä minulta.

Tietoa kirjasta :: Requiem: Rakkaus palaa

Lauren Oliver Julkaistu: syyskuu 16, 2013
Tyylit: scifidystopia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Marja Helanen. Päällyksen kuva: Gustavo Marx. Alkuperäispäällyksen suunnittelu: Erin Fitzsimmons ja Hilary Zarycky. Sidottu, kansipaperi.

Dystopiatrilogian odotetussa päätösosassa muurit murtuvat ja Lena on väistämättömien ratkaisujen edessä.

New York Timesin bestsellerlistaa koristanut Delirium-trilogia teki Lauren Oliverista dystopiagenren nousevan tähden ja kirjan päähenkilöstä Lenasta netin ... (lisää)

Nälkäpeli: Matkijanärhi (Nälkäpeli, #3)ArmonvuosiKonejumalat (Routasisarukset, #3)Outolintu (Outolintu-trilogia, #1)Pimeä sydän (Mystic City, #2)
KiLLPaTRiCK
Uusin jäsen: Olivia