Kirja-arvio: Veri kielellä

Kirjoittanut Sini - 2.0

Ristiriitaiset tunnelmat. Keijujen poliittiset juonittelut oli minusta huono idea heti jo ekassa kirjassa, jossa niitä esiteltiin, liikaa aineksia sopassa. Ja olihan tää sarja jo aika lopettaa muutenkin. Loppuratkaisu ei ollut se minun toivomani, vaikka ymmärrän kyllä hyvin kirjailijan perustelut sille mikä se oli. Ikävä kyllä ei tää ollutkaan viimeinen kirja. Yksi tulee vielä. Huoh, oisin kyllä jättänyt jo tähän, mutta ehkä se täysin aukoton Happy End on siis ihan pakko kirjoittaa :( Isot pointsit se vika kirja saa jos se ei lopu niin, mutta pahoin pelkään.

Tietoa kirjasta :: Veri kielellä

Charlaine Harris Julkaistu: marraskuu 4, 2013
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: keijut, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

VAMPYYRIEN VEHKEILYT ISKEVÄT SUORAAN SOOKIEN SYDÄMEEN

Sookiella on taas murhatapaus käsissään. Nuori nainen on kuollut vampyyrien juhlissa, ja näyttää siltä, että Eric voisi olla syypää. Eric vannoo viattomuuttaan, mutta Sookie ei tätä purematta niele, sillä hän osui paikalle parahiksi nähdäkseen Ericin nauttimassa uhrin verta, vain hetki ennen kuin tämä tapettiin.

Sookien täytyy ... (lisää)

Verenjanoa Dallasissa (Sookie Stackhouse, #2)Houkutus (Houkutus, #1)Kylmäveristen klubi (Sookie Stackhouse, #3)Veren imussa (Sookie Stackhouse, #4)Aamunkoi (Houkutus, #4)
Truuners95
Uusin jäsen: Jeesuskello_