Kirja-arvio: Uhanalainen

Kirjoittanut The Big Bad Wolf - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Viimeiset kolmesataa tekstaria kaverille lähtivät kaikki surunaamoina. Olen ihan maassa... Ei!!! Mikael on niin saatanan suloinen, Raisa!!! Yritä nyt edes hiukan... Eääääh!!!! Sävy huudoilleni on riipivä, kärsivä, hysteerinen... Tahdon itkeä tai kuristaa jonkun. Mieluusti molempia. En minä voi ainut olla, joka otti tämän näin raskaasti? Eronneita Raisa ja Mikael jatkuvasti olivat, mutta nyt vasta särkyi sydän peruuttamattomasti. Vihaan kakkososia. VIHAAN!!! Kieli kiva, juoni jees, jii än ee ja näin päin pois. Hahmot mukavia. Jenni oli kiva. Pidin Mikaelista. Ja nyt lakkasi ääni kantamasta Mikaelin nimen kohdalla... Kirjan alku oli hiukka kömpelö ja töksähtelevä. Mielenkiinto pysyi hereillä vain aktiivisen ja oma-aloitteisen yrityksen kautta. Alku loppui onneksi jo puolivälin jälkeen. Yllättäen vain huomasi lukeneensa kolme neljäsosaa erittäin nopeasti... Hahmoista Jenni syventyi erittäin mukavalle tasolle. Yllättäen tyypistä löytyi luonnetta. Juha oli edelleen hiukan tylsä. Niko oli oma ihana itsensä. Hitusen turhan innokas bailaaja, mutta symppis jätkä. Raisa oli räväkkä ja persoonallisesti eri luokkaa tavan päähenkilötyttöjen kanssa. Siinä, missä muilla tytöillä on itsetuntopaineita, Raisa lähtee periaatteesta "I'm sexy and I know it". Mikael oli toisaalla niin kovin alfa ja toisaalla niin haavoittunut ja kipeä. Viimeistään siinä vaiheessa alkoi vihata Raisaa. Jätkä on suhun niin heikkona kun susi voi olla, ja yks vain kääntää selän toisen toiveille. Aaaaaargh. Toiveet virisivät, kun tunteet pääsivät vähän lämpenemään. "Ne palaa yhteen, ne palaa yhteen, JES!!!" mutta mitä sitä suotta. Sen kun kidutetaan sutta niin paljon kuin sielu sietää. Susi viittaa sekä minuun että Mikaeliin. Ja kyseessä on muuten törkeä eläinrääkkäys. Hienoa, hienoa, että joku uskaltaa astua muotista ulos ja tehdä jotain omaa. On hyvä juttu. Jee. Mutta!!!! Eääääh. Ihan tosissani, en ole pitkiin aikoihin ollut NÄIN maassa minkään kirjan takia. Ja eroista on luettu ihan liikaa viime aikoina. Martti oli Heikkinen? Voi jee, joku meikäsuden setä tai jotai. Tahtoo kolmososan. Ja tahtoo erittäin, erittäin onnellisen lopun, jossa Raisa ja Mikael menevät vaikka naimisiin ja elävät onnellisesti elämänsä loppuun asti. Jooko?

Tietoa kirjasta :: Uhanalainen

Elina Rouhiainen Julkaistu: kesäkuu 14, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, kotimainen

Kansi: Saara Niinikoski. Sidottu, kansipaperi.

Koukuttavan fantasiasarjan kiihkeästi odotettu toinen osa!

Kaksi hahmoa taistelee revenneen taivaan alla. Saatan vain katsoa vierestä, kun he käyvät toisiinsa kiinni yhä uudestaan ja uudestaan.

Kallion kasvatti Raisa ei Kainuun korven Hukkavaaraan muuttaessaan osannut aavistaa, miten paljon hänen maailmansa muuttuisi. Paettuaan susirajan vaaroilta takaisin Helsinkiin Raisa on yrittänyt ... (lisää)

Ruska (Kuura-trilogia, #3)Väristys (Väristys, #1)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)Vainuttu (Susiraja, #4)
LordStenhammar, Rasvapurkki, Rinja, Riya
Uusin jäsen: Anton Niinikoski