Uhanalainen (Susiraja #2) - Elina Rouhiainen8

Kirja-arvio :: Uhanalainen

Kirjoittanut Sointulause

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Pidin enemmän ensimmäisestä osasta kuin tästä. Odotukseni olivat korkealla ja kirja ei ehkä aivan niitä täyttänyt mutta pidin siitä silti. Vaikka se olisi ollut hyvinkin ennalta-arvattavaa, olisin silti halunnut että Mikael ja Raisa olisivat päätyneet yhteen. Heidän välinsä olivat kokoajan kireät ja olisin toivonut heidän rakkautensa syttyvän tulisemmin. Pidin Jennistä ja hänen karskiudestaan sekä Nikosta. Odotan innolla kolmatta osaa, ellei se ole jo tullut :)

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Uhanalainen

Kansi: Saara Niinikoski. Sidottu, kansipaperi.

Koukuttavan fantasiasarjan kiihkeästi odotettu toinen osa!

Kaksi hahmoa taistelee revenneen taivaan alla. Saatan vain katsoa vierestä, kun he käyvät toisiinsa kiinni yhä uudestaan ja uudestaan.

Kallion kasvatti Raisa ei Kainuun korven Hukkavaaraan muuttaessaan osannut aavistaa, miten paljon hänen maailmansa muuttuisi. Paettuaan susirajan vaaroilta takaisin Helsinkiin Raisa on yrittänyt keskittyä kaiken tapahtuneen unohtamiseen.

Mutta suuri rakkaus, Mikael, ei ole niin vain unohdettavissa. Eikä Hukkavaara ole vielä paljastanut läheskään kaikkia salaisuuksiaan.

Sudet kutsuvat. On pakko palata takaisin, vaikka se tarkoittaa ajautumista keskellä repivää taistelua. Jos ei edes omiin tunteisiinsa voi luottaa – keneen voi?