Vampyyrisiskokset (Vampyyrisiskokset #1) - R. L. Stine9

Kirja-arvio :: Vampyyrisiskokset

Kirjoittanut Sointulause

Tykkäsin kovasti kirjasta. Juoni oli hyvä ja toteutus myös. Henkilöt olivat ihanan persoonallisia eivätkä pelkkiä sivuhahmoja ja pystyin eläytymään. Olen iloinen ettei Stine kirjoittanut Destinyä ja Livvyä liian samanlaisiksi vaan he ovat kaksi täysin eri persoonaa. Olen lukenut toisenkin osan ja se oli aivan yhtä hyvä kuin ensimmäinen, ellei parempi.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Vampyyrisiskokset

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Mika Kivimäki. Päällyksen kuvat: Franz Walderdorff ja Gettyone. Sidottu.

Rakastat heitä – kuolemaasi asti

Destiny Weller ja hänen kaksoissisarensa Livvy ovat kauniita, suosittuja ja älykkäitä. Kesä Sinisen kuun leirillä kuitenkin muuttaa heidän elämänsä suunnan täysin. Kotiin palatessaan tytöt huomaavat itsessään oudon vimmaisen halun juoda verta öisin. Heidän on saatava tyydyttää jatkuva janonsa.

Mutta eiväthän sellaista tee muut kuin vampyyrit.

Kauhistuneena tytöt tajuavat, mitä heille on tapahtumassa. Miten he pystyvät pitämään hirvittävän havaintonsa piilossa perheeltään ja ystäviltään? Entä miten he itse pystyvät säilyttämään henkensä? Pian he nimittäin huomaavat, että vampyyrinmetsästäjät jahtaavat heitä taukoamatta, ainoana tavoitteenaan tuhota heidät.

Destiny haluaa epätoivoisesti löytää keinon lopettaa kauheudet. Mutta Livvy on uusien voimiensa lumoama. Onnistuuko Destinyn voittaa elämänsä takaisin, vain menettääkseen sisarensa ikiajoiksi?