Kirja-arvio: Muinainen taika

Kirjoittanut Katjuska - 4.0

Kirjan lukemisesta on jo yli puolitoista vuotta, joten en muista kaikkea tarkasti. Kirjan alussa sekosin hieman, sillä kahden päähenkilön näkökulma vaihtui aina välillä tekstissä. Toisaalta oli mielenkiintoista lukea kirjaa kahden eri henkilön näkökulmasta. Aika matkailu oli myös kiinnostavaa. MUTTA. Kirjailija teki virheen aikamatkustamiseen liittyen. Sillä yksi päähenkilöistä tappoi yhden henkilön keskiajalta ja loogisesti ajatellen, häntä ei olisi pitänyt olla olemassa enää, koska toisen pääähenkilön olemassa olo on sen tapettavan henkilön ansiota (selitän tämä hieman epäselvästi, koska en halua kertoa tämä arvostelun lukijoille juonipaljastuksia, mutta haluan silti varoittaa heitä kirjailijan virheestä). Kirjailijoiden pitää olla tarkkoina kun he kirjoittavat aikamatkailusta, jotta ei tulisi tälläisiä virheitä. Muuten hyvä kirja. Tykkäsin!

Tietoa kirjasta :: Muinainen taika

Marianne Curley Julkaistu: 2002
Avainsanat: aikamatkustus, noidat

Alkuteos ilmestynyt 2000. Suomentanut Kaisa Kattelus. Kannen typografia: Ilja Karsikas. Kannen kuva: Corbis. Sidottu.

Kun Kate näkee Jarrodin, hän huomaa heti, että Jarrodilla on outoja voimia. Suuttuessaan Jarrod saa aikaan säätilan muutoksia. Jarrod itse ei usko mihinkään yliluonnolliseen. Hän pitää Katea vain kummajaisena, niin kuin koko kyläyhteisö. Kaikesta huolimatta Kate ja Jarrod tuntevat vetoa toisiaan kohtaan.

Jarrodin perhettä ovat aina piinanneet ... (lisää)

Myyttihovi (Myyttihovi, #1)Rintsikoita ja luudanvarsia (Rachel, #1)Salaperäinen veitsi (Universumien tomu, #2)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Demoninoita (Korppikartanon salat, #2)
LordStenhammar, Salka
Uusin jäsen: Inex