Mukavaa tuoreutta sarjalle! Jos tykkäät kahdesta ensimmäisestä Potterista. Lue tämä myös! Et voi olla tykkäämättä! Arvaamaton käänne. Mukavaa luettavaa. Jos hahmot meinaa mennä sekaisin, niin mieti tarkkaan. Itse ainakin muistin kaikki hahmot kun mietin välissä.

Tietoa kirjasta :: Harry Potter ja Azkabanin vanki

J. K. Rowling Julkaistu: maaliskuu 6, 2000
Avainsanat: aikamatkustus, bram stoker -palkinto, elokuva, ihmissudet, locus-palkinto, mythopoeic-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1999. Suomentanut Jaana Kapari. Kannen kuvat: Mika Launis. Sidottu.

Bram Stoker -palkinto 1999 (nuortenkirjat), Locus-palkinto 2000 (paras fantasiaromaani), Whitbread-lastenkirjapalkinto 1999, British Book Awards 1999, FCGB-lastenkirjapalkinto 1999, Nestlé Smarties -palkinto (9–11-vuotiaat), British Book Awards 1999, The Bookseller Author of the Year 1998, Whitaker's Platinum Book Award 2001, W. H. Smith Children's Book of the Year Award, Mythopoeic-palkinto ... (lisää)

Viikinkipoika Kaspar II: Sininen viikinki ja kuninkaan sotaratsu (Viikinkipoika Kaspar, #2)Mitä huominen tuo tullessaanMonster High: Ihmissusipäiväkirjat (Monster High, #3)Artemis Fowl: Ikuisuuskoodi (Artemis Fowl, #3)Voi noita noitia
Uusin jäsen: Irma Niemiaho