Kirja-arvio: Noaidin tytär

Kirjoittanut Subbe93 - 2.0

Pidän kyllä yleensä kaikesta mytologioihin liittyvistä fantasiakirjoista, mutta en tiedä, tämä oli pieni pettymys. En tiedä, odotinko tältä sitten paljon enemmän. Minun makuuni tämä oli jotenkin hitaasti etenevä ja tylsä, ja loppupuolella luin tätä hieman tylsistyneenä, niin menikö loppukin sen takia "piloille"? Lopusta jäi mietityttämään kaksi asiaa: Kuinka kauan Aura oli poissa kotoa ja susien koko. Kyllähän tämän luki, mutta ei noussut mitenkään minun suosikikseni. Ajattelin kuitenkin lukea uteliaisuudesta jatko-osat, koska yksi asia jäi kiinnostamaan minua, ja muutenkin, mistä tietää, jos ne vaikka on hieman parempia :)

Tietoa kirjasta :: Noaidin tytär

Essi Tammimaa Julkaistu: elokuu 5, 2013
Avainsanat: kotimainen

Sidottu.

”Äkkiä huomaan liikkuvia varjoja metsässä. Ne lähestyvät molemmilta puolilta. Sydämeni alkaa hakata. Näkyjeni laukkaavat sudet. Nyt ne vaanivat minua.”

Aura on oikeastaan ihan tavallinen 16-vuotias tyttö, yhtä asiaa lukuun ottamatta. Hän on alkanut nähdä näkyjä. Pahaenteiset näyt susista ja soturitartytöstä ajavat hänet kirjoittamaan ... (lisää)

Unohtunut maaSmaragdiatlas (Kirja aikojen alusta, #1)Nevermoor: Morriganin koetukset (Nevermoor, #1)Viimeinen toivo (Soturikissat: Tähtien enne, #6)Tamin tulikoe (Lohikäärmeratsastaja, #2)
Uusin jäsen: Ruska