Tom ja Morbicuksen kosto (Ella Aura #3) - Elena Mady10

Kirja-arvio :: Tom ja Morbicuksen kosto

Kirjoittanut Subbe93

Odotin kirjaa innoissani, koska olen pitänyt edellisiä osia ihan hyvinä. Mutta tämä oli ehkäpä näistä paras, ja johtuen varmaan jo siitäkin, että Tom pääsi enemmän mukaan tapahtumiin, eikä tämä kirja kulkenut "samalla rakenteella" kuin edeltäjänsä! Kahmin tämän kirjan hetkessä. Käy selväksi, ettei sarja ole päättymässä, ja onkin kiinnostava tietää, mitä seuraava osa tuo tullessaan. Tietysti nyt pelkään, että odotan seuraavalta osalta liikoja, eikä se olekaan niin hyvä kuin odotan.

Tom ja Morbicuksen kosto

Sidottu.

Ihmisnuori Tom Vuori ja hänen keitunsa Ella Aura joutuvat vaaralliseen taistoon luonnon puolesta, kun petetty aurinkohaltia toteuttaa Suurta Suunnitelmaansa.

Aurinkohaltia Morbicus on vakuuttunut: ihmiset on hävitettävä Maan kamaralta. On osoitettava vaikka likaisin keinoin, että maailman paha on heistä lähtöisin. Rakentavana vastavoimana toimivat nuoret keitut ja heidän ihmisensä: sellaiset kuin Ella ja Tom.

Taistelu muuttuu henkilökohtaiseksi, kun Tom pääsee jyvälle Morbicuksen tuhoisasta suunnitelmasta. Samaan aikaan nuorten tielle räjähtää pyörremyrsky hallitsemattomia tunteita. Ja kaikki myrskyt puhaltavat väärästä suunnasta...

Elena Mady on helsinkiläinen kirjailija ja muusikko. Ellan ja Tomin seikkailuja voi lukea myös aiemmista kirjoista Ella Auran tuomiopäiväkirja sekä Ella Aura ja kolmastoista haltia.

TÄRKEIN TAISTELU KÄYDÄÄN OMALLA PIHALLA.