Merenjumalan poika (Olympoksen sankarit #2) - Rick Riordan10

Kirja-arvio :: Merenjumalan poika

Kirjoittanut Lonely Reader

Olen lukenut kirjan kauan sitten mutta vasta vähän aikaa sitten sain tietää miten kirjoitetaan arvostelu joten... No mutta kuitenkin meillä oli koulussa äidinkielessä tehtävä että piti lukea kirja ja tehdä siitä kirja-arvostelu. En itse tehnyt tästä kirjasta vaikka Riordan onkin minun mielestäni paras kirjoittaja ikinä. Ja taas eksyin aiheesta, niin olin ruveta kiljumaan ja hyppimään ilmaan kun huomasin että minun ihastukseni (olen 12.v ja 6 luokalla) teki tästä samaisesta kirjasta jonka olin juuri itse lukenut ja aloittanut Ateenan merkkiä niin kirjaesitelmän. Oikeasti siis kukaan mun kavereista ei pidä kirjoista paitsi yks. Ne vaan jauhaa et miks luet kirjoja ne on tylsiä. No arvatkaa mitä? Mun mielestä ei. Varsinkaan fantasiakirjat. :) Olen lukenut myös ateenan merkin joten House of hades odotan innolla saapumistasi kirjakauppoihin ja kirjastoihin.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Merenjumalan poika

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Sidottu.

Elokuvataivaan tähtenäkin tunnettu Percy Jackson palaa kehiin!

Percy Jackson herää painajaiseen. Kaksi käärmehiuksista rouvaa väittää Percyn tappaneen näiden sisaren Medusan – ja yrittää kostoksi saada hänet hengiltä. Mutta painajainen ei olekaan unta. Percy on joutunut muistinsa menettäneenä omituiseen leiriin, jonka asukit väittävät olevansa \"puolijumalia\".

Percy muistaa vain oman nimensä ja jonkun Annabeth-tytön nimen. Tiedoilla ei pitkälle pötkitä, kun tehtävänä on yhdistää roomalaisten ja kreikkalaisten puolijumalten leirit ja vapauttaa kuolema, Thanatos, ennen kuin maaemo Gaia herää ja tuhoaa maailman.