Kirja-arvio: Veri kielellä

Kirjoittanut Nage - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Mielestäni kirja oli ihan onnistunut, vaikkakin harmittaa tuo Claude, sillä olin aina jotenkin toivonut että hän oikesti välittäisi... Erikin ja Sookien suhde oli kyllä ihan retuperällä koko tämän kirjan ajan ja siitä on kyllä ristiriitaisia tunteita, hyvä vai ei? Joooh mutta siis souraavaa osaa odotan kyllä edellenkiin innoissani sillä kyllähän kaikki nyt haluavat tietää ottaako Sookie nyt Samin vai... ja toki myös että jos ottaa niin miten muiden vampyyrien kanssa menee? Entäs Erik? Bill? Ja toki kaikki muutkin, eli ei voi siis kuin odottaa!

Tietoa kirjasta :: Veri kielellä

Charlaine Harris Julkaistu: marraskuu 4, 2013
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: keijut, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

VAMPYYRIEN VEHKEILYT ISKEVÄT SUORAAN SOOKIEN SYDÄMEEN

Sookiella on taas murhatapaus käsissään. Nuori nainen on kuollut vampyyrien juhlissa, ja näyttää siltä, että Eric voisi olla syypää. Eric vannoo viattomuuttaan, mutta Sookie ei tätä purematta niele, sillä hän osui paikalle parahiksi nähdäkseen Ericin nauttimassa uhrin verta, vain hetki ennen kuin tämä tapettiin.

Sookien täytyy ... (lisää)

Veren voima (Sookie Stackhouse, #1)Veren imussa (Sookie Stackhouse, #4)Uusikuu (Houkutus, #2)Pahan veren valtakunta (Sookie Stackhouse, #7)Verta sakeampaa (Sookie Stackhouse, #5)
Jupe, Salka
Uusin jäsen: Jimi Vuori