Perillä (Tarkoitettu-trilogia #3) - Ally Condie7

Kirja-arvio :: Perillä

Kirjoittanut emmazki

Pidin aiemmista osista,joten olihan tämäkin sitten luettava. Kirja oli kyllä sen verran hyvä, että tuli luettua se parissa päivässä. Kun luin kirjaa se tuntui todella jännittävältä ja tapahtumarikkaalta, mutta nyt kun myöhemmin miettii niin eihän siinä kovin paljon mielenkiintoista tapahtunut ja pyöri aika lailla samoissa asioissa. Ja ajassa hypittiin välillä nopeastikin, mutta kuitenkin tykkäsin! Ei nyt aivan paras kirja-sarja, mutta kyllä lukisin uudelleenkin. Sen verran kiehtovan maailman Ally Condie on luonut :)

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Perillä

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Kaisa Kattelus. Sidottu, kansipaperi.

Onnistuuko kansannousu murtamaan Yhteiskunnan vallan?

Jätettyään Yhteiskunnan ja etsittyään epätoivoisesti niin kapinallisia kuin toisiaankin Cassia ja Ky ovat vihdoin löytäneet hakemansa. Hintana on kuitenkin jälleen menetys. Ky jää kansannousun piiriin, mutta Cassia määrätään palaamaan Yhteiskuntaan ja työskentelemään sieltä käsin vastarinnan puolesta. Mikään ei kuitenkaan ole ennustettavissa. Pian kansannousu virallisesti alkaa ja muuttaa kaiken. Löytävätkö Cassia ja Ky toisensa uudelleen, vai onko Cassian kohtalona kaiken jälkeen sittenkin Xander?

Ally Condie on kirjoittanut vangitsevan tarinan tulevaisuuden yhteiskunnasta, vapaudenkaipuusta ja kielletystä rakkaudesta. Trilogiassa on samastuttavat, koskettavat päähenkilöt sekä kaunis sanoihin ja kirjoittamiseen liittyvä ulottuvuus.