Kirja-arvio: Liekki

Kirjoittanut Katjuska - 4.5

Ihana kirja, juuri minun tyyliseni. Päätin lainata kirjan kauniin kannen perusteella ja kansi ei pettänyt odotuksiani. Juoni kulki tasaisesti ja oli ihanaa lukea Jacindan selviytymisestä ihmisten ilmoilla. Päähahmojen luonnetta olisi saanut kuvata hieman enemmän, sekä drakien ulkonäköä, sillä se jäi hieman hämäräksi. Tämä on hyvä nuorten fantasiaromanssi kirja, mutta en ole varma tykkäisinkö tästä niin paljon, jos lukisin uudestaan, sillä luin kirjan viime kesänä... Loppu oli todella jännittävä ja odotan jatkoa innoissani, jota valitettavasti ei aiota lähiaikoina suomentaa.

Tietoa kirjasta :: Liekki

Sophie Jordan Julkaistu: elokuu 15, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Lotta Heikkeri. Sidottu.

Yhtäkkiä pakoajatukseni tyssäävät. Kaivattu värinä alkaa rintakehästäni, leviää sisuksiini. Ihoni herää eloon. Pääni kääntyy, katseeni pyyhkii luokkaa, pysähtyy Williin.

Kaikki hänessä on kirkkaampaa kuin muistin.

Yhtäkkiä päivät joina en nähnyt häntä tuntuvat ikuisuudelta. Olen odottanut liian kauan sitä, että keuhkoissani alkaisi ... (lisää)

Ruska (Kuura-trilogia, #3)Aamunkoi (Houkutus, #4)Legioona (Talon-saaga, #4)Kajo (Kuura-trilogia, #2)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)
Taru Väyrynen, Carthanie, Darkki
Uusin jäsen: Irma Niemiaho