Kirja-arvio: Safiirinsini

Kirjoittanut Sointulause - 3.5

Aika tavallinen nuorten kirja. Juoni oli kiehtova joten tartuin ensimmäiseen osaan vaikka kansi totisesti epäilytti. Hasukaa viihdykettä lukiessa mutta kirja ei osoittanut mitään syvempiä tunteita. Henkilöhahmoja oli monta, ja jotkut olivat mitään sanomattomia ja ikäänkuin vain lisätty huvikseen mukaan kirjaan, jotkut taas olivat kiehtovampia. Jos "mukaan sysättyjä" hahmoja olisi vähän syvennetty niin taso olisi noussut. Suosittelen jos etsit suhteellisen kevyttä luettavaa ja/tai fantasia-kirjallisuutta :)

Tietoa kirjasta :: Safiirinsini

Kerstin Gier Julkaistu: heinäkuu 30, 2013
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Riitta Virkkunen. Sidottu.

RAKKAUTTA HALKI AIKOJEN

Menneisyyteen rakastuminen ei ehkä ole lainkaan hyvä ajatus. Sen huomaa 16-vuotias Gwendolyn, jonka elämä on ollut yhtä vuoristorataa sen jälkeen, kun hänestä tuli perheensä aikamatkaaja. Gwendolynillä ja Gideonilla on kuitenkin muita ongelmia, kuten vaikkapa maailman pelastaminen. Tai se, kuinka oppia tanssimaan menuettia. Kumpikaan ei ole aivan yksinkertaista!

Kaiken ... (lisää)

Harry Potter ja viisasten kivi (Harry Potter, #1)Lumottu lukukausiSalattu (Yön talo, #10)Abarat (Abarat, #1)Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä (Pirates of the Caribbean, #4)
Uusin jäsen: Essi Loponen