Kirja-arvio: Varjojen vangit

Kirjoittanut Lonely Reader - 5.0

Todella jännittävä loppu ja odottelen innolla viimeistä osaa. Tiedän kyllä että se on jo ilmestynyt mutta en ole vielä ehtinyt lukea. Tappaakohan Darren Dariuksen vai ei? Stevellä on niin kieroutunut mieli että huh huh. Kirjoittelisikohan tuo kirjailija vielä muita kirjasarjoja ja jos niin tekee niin tekee niistä yhtä hyviä kuin nämä ja se on paljon vaadittu se. Ei voi muuta sanoa kuin Mahtava kirja ja Vielä parempi koko kirjasarja. :)

Tietoa kirjasta :: Varjojen vangit

Darren Shan Julkaistu: tammikuu 24, 2013
Tyylit: kauhu, nuoret
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2004. Suomentanut Kaijamari Sivill. Sidottu.

”Kaiken on muserruttava Varjojen valtiaan edessä”, Steve sanoi hiljaa ja osoitti taakseni. ”Tämä on minun maailmani nyt.”

Darren Shan on palaamassa kotiin, kun hänen elämänsä muuttuu painajaiseksi. Ja pahinta on, että Darren näkee unessa Varjojen valtiaan rinnalla myös omat kasvonsa: mitä se merkitsee? Vanhat viholliset ovat ... (lisää)

Sielujen järvi (Darren Shanin tarina, #10)Kohtalon perilliset (Darren Shanin tarina, #12)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Taistelu aamunkoitteessa (Darren Shanin tarina, #9)Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)
Fievre
Uusin jäsen: Ruska