Kirja-arvio: Sielujen järvi

Kirjoittanut Lonely Reader - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Jännittävä ja kutkuttava kirja taas kerran. :) mitään muuta en tästä osasta toivo. Juoni oli jännittävä, tarina darren shanista,vamppyyriprinssistä eteni eikä yritetty venyttää moneen osaan. Jännittävä miten kirjailija itse ajttaleli että sen maailman tulevaisuus on. Kenties jopa kuvitteli meidän maailman tulevaisuuden olean täynnä ikivanhoja ihmisiä ja maailmaa hallitsisi lohikäärmeet. Vaikka esille tulikin paljastuksia kuka Harkat oikeasti on en silti tajunnut ennenkuin luin ja sain tietää. Iso plussa siitä ja varmaan nähtiin vaivaa ettei tullut sitä paljasettua missään kohtia. Hyvä kirja. Ehkei yhtä hyvä kuin jotkut muut mutta hyvä ja ehkä joitain osia parempikin. Ken tietää. ;)

Tietoa kirjasta :: Sielujen järvi

Darren Shan Julkaistu: lokakuu 25, 2010
Tyylit: kauhu, nuoret
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Kaijamari Sivill. Sidottu.

Menneisyys ja tulevaisuus kietoutuvat yhteen vampyyriprinssin uusissa seikkailuissa.

Vampyyriystäviemme kohtalokas yhteenotto Vampaneesimestarin kanssa vaatii veronsa ja taistelut taukoavat joksikin aikaa. Väsyneet ja murheelliset vampyyriprinssit lähtevät kumpikin omille ... (lisää)

Varjojen vangit (Darren Shanin tarina, #11)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Uusi aika 2: Varjosielut (Vampyyripäiväkirjat, #6)Taistelu aamunkoitteessa (Darren Shanin tarina, #9)
Mustelmann, Skie
Uusin jäsen: Maketsu