Kirja-arvio: Vapautettu

Kirjoittanut Mai00 - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Tämä on sarjan parhaita osia. Aloin jo kyllästyä kaikkeen tuon seitsemännen kirjan aikana, mutta tätä lukiessa kiinnostus Yön taloon palasi hetkeäkään aikailematta. Olikin siis erinomaisen hyvä että luin tämän kirjan! Jostain syystä minua on ennen ärsyttänyt koko Refaim ja hänen juttunsa Stevie Raen kanssa, mutta nyt jopa se alkoi vihdoin kiinnostaa. Heathin kuvioihin palaaminen taas ärsyttää minua kovasti. Vaikka hän elossa olonsa aikana olikin kiva, kuolleena vieläkin kivempi! Kalonan ja Starkin juttukaan ei oikein imartele sarjaa. Tällaisia ideoita ei kannata kierrättää, sillä ne kuluu nopeasti loppuun jo ensimmäisellä käyttökerralla. Käytetty idea on käytetty idea! Jään silti uudestaan innostuneena odottelemaan sitä seuraavaa!

Tietoa kirjasta :: Vapautettu

P. C. Cast, Kristin Cast Julkaistu: elokuu 5, 2013
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Verevä vampyyrisaaga vangitsee.

Neferet hallitsee Yön talossa, mutta Isle of Skyellä vallitsee rauha. Zoeyn rinnalla on Stark, maailman uskollisin ja seksikkäin soturi. Miksi palata enää koskaan?

Stevie Raen tilanne ei ole yhtä seesteinen. Hänen soturinsa on vain osittain ihminen. Refaimin täytyy pettää joko isänsä tai rakastettunsa. Mikä on siteistä vahvin – ystävyyden, ... (lisää)

Taivaallisen tulen kaupunki (Varjojen kaupungit, #6)Pelastettu (Yön talo, #12)Keskiyön aurinkoLasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)
Jussi, blackstar
Uusin jäsen: Mervi Tervo