Kirja-arvio: Morriganin risti

Kirjoittanut Lonely Reader - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Olin kirjastossa katselemassa uutta kirjasarjaa luettavaksi ja tämän kirjan punainen selkämys tarttui silmiini. No ajattelin lukea koska ennen en ollutkaan lukenut Robertsin kirjoja. Ihastuin tähän heti. Tässä on juuri sitä romantiikkaa, intohimoa, rohkeutta ja päättäväisyyttä. Ensin Hoyt inhoaa Glennaa ja rakastuukin sitten häneen palavasti ja epätoivoisesti. Cianin Charmi ja säväkkyys tuo mukavaa potkua kirjaan. Kumpa vain hänkin jossain osassa saisi rakkauden sen pimeyden keskellä minne Lilith hänet vei koska hekin, JOPA hekin voivat rakastaa. Blairkin on toki mielenkiintoinen henkilö ja ihanaa miten on saatu Nolankin osuus tähän kirjaan Blairin Iso iso iso iso iso iso.... äitinä. Moirakin on yksi lempihahmoistani, innokkaana ja reippaana. Hän on hyvä ampumaan nuolia (sopii niin hänen tyyliinsä) ja hirveä lukutoukka (ihan niin kuin minä :)) Larkin taas. Oih, minä niin tahtoisin saman taidon kuin hän. Huoh. Ihana kirja,luen innolla kaksi muutakin sarjan osaa.

Tietoa kirjasta :: Morriganin risti

Nora Roberts Julkaistu: toukokuu 29, 2007
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: aikamatkustus, noidat, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Anna Salo. Kannen kuva Corbis. Sidottu, kansipaperi. 3. painos: Loisto, 2009. Nidottu.

Fantasiatrilogian huima avaus

Hurja vampyyrikuningatar Lilith aikoo alistaa koko maailman ikeensä alle. Jumalatar Morriganin käskystä Hoyt-velho matkustaa 1100-luvun Irlannista nykypäivän New Yorkiin kokoamaan armeijaa Lilithiä vastaan. Wicca-noita Glenna, Hoytin vampyyriveli Cian, vampyyrinmetsästäjä King, prinsessa Moira sekä ... (lisää)

Hiljaisuuden laakso (Kuuden piiri, #3)Selviytyjät (Intertwined, #2)Veren imussa (Sookie Stackhouse, #4)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Jumalten tanssi (Kuuden piiri, #2)
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen