Olen erittäin hidas lukemaan, ostin kirjan heräteostoksena joulualennuksesta ja sivumäärä hieman mietitytti (yli 800 sivua). Aloitettuani kirjan en voinut laskea sitä käsistäni. Tuli nukuttua huonosti kun valvoin aina myöhään, päivisin oli usein ohjelmaa, joten aloitin iltaisin lukemisen, toisaalta se tuntui tempaavan hyvin kirjan maailmaan, ainaisen pimeänpelon, tai siis viraaleiden takia, kaikki olivat koko ajan väsyneitä. Kirjassa useita eri henkilöitä käytettiin kertojina varsin monen sivun verran vuorollaan ja ihan jokaisen ajatuksia en olisi jaksanut lukea. Joku muukin mainitsi tämän negatiivisena asiana täällä. Suurin miinus oli se että kirja loppui. Eilen aloitin lukemaan trilogian toista osaa, Linnaketta ja odotukset ovat korkeat.

Tietoa kirjasta :: Ensimmäinen siirtokunta

Justin Cronin Julkaistu: kesäkuu 11, 2010
Tyylit: scifidystopia, jännitys
Avainsanat: tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Arto Schroderus. Graafinen suunnittelu: Mika Tuominen. Sidottu, kansipaperi. 2. laitos: Bon-pokkari, 2013. Uusi kansikuva. Nidottu. 3. laitos: 2019. Tv-sarjakansi. Nidottu.

Trilleri tulevaisuudesta, jossa ihmiskunta elää raakojen petojen armoilla

Yhdysvaltain armeija aloittaa 2010-luvulla vaarallisen kokeen. Joukko kuolemanrangaistuksen saaneita vankeja viedään huippusalaiseen tutkimuskeskukseen Coloradossa, missä ... (lisää)

Aventures electroniques (Yoko Tsuno, #4)Sota 2016Maista, niin muistatVäliasemaMissä on Paititin maa?
KiLLPaTRiCK, Wanda, LordStenhammar, HourglassEyes, Eija
Uusin jäsen: Kari Eerola