Epäilys (Houkutus #3) - Stephenie Meyer7

Kirja-arvio :: Epäilys

Kirjoittanut Lilli

Tykkäsin! Vaikka välillä tuntuukin että Bella on täysidiootti ja Edward on ällön imelä.. Jake pysyy suosikkinani!

Epäilys

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu. WSOY-pokkari, 2010. Nidottu.

"Siinä kuolemanhiljaisuudessa asia äkkiä valkeni minulle yhtenä välähdyksenä, ja jokainen yksityiskohta loksahti paikalleen.

Asia jota Edward ei halunnut minun tietävän.

Asia jonka vuoksi sekä Cullenit että sudet liikkuivat metsässä vaarallisen lähellä toisiaan.

Asia jota olin muutenkin odottanut. Asia jonka tiesin tapahtuvan uudestaan, vaikka hartaasti toivoinkin ettei niin kävisi. Ei kai siitä ikinä tulisi loppua?"

Bella Swan on vaarassa, kun joukkomurhien aalto vavisuttelee Seattlea ja julma vampyyri janoaa kostoa. Kaiken huipuksi hänen on valittava Edwardin rakkauden tai Jacobin ystävyyden välillä, sillä ihmissudet ja vampyyrit eivät tule toimeen keskenään.

Bella on kiintynyt Jacobiin ja viihtyy hänen seurassaan kenties liiankin hyvin. Onko Bella enää varma tunteistaan? Onhan ihmissusi-Jacobissa sentään jotain inhimillisempää kuin Edwardissa...

Ylioppilasjuhlien lähestyessä Bella aikoo tehdä lopullisen päätöksen: Elääkö vai kuolla? Muuttuako vampyyriksi vai säilyä ihmisenä?

Epäilys on kolmas osa kuolematonta rakkaustarinaa. Sarjassa ovat aiemmin ilmestyneet Houkutus (2005) ja Uusikuu (2007).