Kun varasin tämän kirjan kirjastosta olin seitsemästoista joka halusi lukea sen. Totaalisen mahtava kirja. Qhuinn ja Blayn elämää oli niin ihana lukea ja olisin mielelläni lukenut enemmänkin siitä kun he vihdoin olivat yhdessä. Väärin ymmärryksiltä ei vältytty ja sydämiä lytättiin vahingossa. Assailin ja Solin juttu oli kiva bonus tarinaan ja ilmeisesti heidän suhde jatkuu seuraavassa kirjassa koska juttu jäi auki. Ja olisi tosi kiva jos Layla saisi Xcor (en muista kuinka kirjoitetaan:D) itselleen, mutta aika epätodennäköistä koska se haluaa murhata kuninkaan. Ja Trez oli niin raasu kun oli ihastunut Selenaan, mutta ei kuitenkaan ansaitsisi tätä. J. R. Ward ei koskaan petä!<3

Tietoa kirjasta :: Rakastaja – vihdoinkin

J. R. Ward Julkaistu: lokakuu 24, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

MUSTAN TIKARIN VELJESKUNTA

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Sukunsa ja aristokratian hylkäämä Qhuinn on vihdoin löytänyt paikkansa julmana taistelijana sodassa lessereitä vastaan. Myös hänen unelmansa perheestä saattaa ... (lisää)

Koston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #7)Kuningas (Mustan tikarin veljeskunta, #12)Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)Uudestisyntynyt rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #10)
Pisania
Uusin jäsen: Topi Kopakkala