Kirja-arvio: Veri kielellä

Kirjoittanut Q_Black - 2.5

Huh, sainpas lukuprosessin alkuun näin vuoden 2014 kunniaksi. Sookie-kirjat eivät kyllä ole kuuluneet missään vaiheessa niihin lempikirjoihini, mutta utelias kun olen, haluan tietää miten sarja päättyy ja nyt sain koluttua tämän toiseksi viimeisen kirjan vihdoin loppuun. Eipä tässä juurikaan meno muutu edellisiin verrattuna. Hiukan ehkä tuo juoniasettelu oli maltillisempi kuin jossain aiemmissa osissa ja pysyi paremmin kärryillä mitä kaikkea kansien välissä tapahtuu, pisteet siitä. Olihan tässä myös vähän sitä turhaa jaadajaadaatakin, mutta hillitymmin ja juonikuviot olivat ihan mielenkiintoisia. Loppuun oli vielä pudotettu yllättävä pommi, joka ratkesi vieläkin yllättävämmin ja jään nyt melko mielenkiinnolla odottamaan millaisen päätöksen sarja saa ja millainen kohtalo itse Sookiella on. Ihan kelpoa nopeasti luettavaa viihdettä ja pääsi vähän kiinni tuohon lukemisen makuunkin taas.

Tietoa kirjasta :: Veri kielellä

Charlaine Harris Julkaistu: marraskuu 4, 2013
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: keijut, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

VAMPYYRIEN VEHKEILYT ISKEVÄT SUORAAN SOOKIEN SYDÄMEEN

Sookiella on taas murhatapaus käsissään. Nuori nainen on kuollut vampyyrien juhlissa, ja näyttää siltä, että Eric voisi olla syypää. Eric vannoo viattomuuttaan, mutta Sookie ei tätä purematta niele, sillä hän osui paikalle parahiksi nähdäkseen Ericin nauttimassa uhrin verta, vain hetki ennen kuin tämä tapettiin.

Sookien täytyy ... (lisää)

Verenjanoa Dallasissa (Sookie Stackhouse, #2)Aamunkoi (Houkutus, #4)Pahan veren valtakunta (Sookie Stackhouse, #7)Veren sitomat (Sookie Stackhouse, #8)Epäilys (Houkutus, #3)
Thialfi
Uusin jäsen: Jeesuskello_