Aivan uskomaton sarja! Kannattaa lukea! Alotin tän sarjan lukemisen siinä tammikuun alkupuolella ja nyt sain luettua sitten tämä viimeisimmän osan. Ihan ensimmäisen kirjan alku oli hieman sellaista tylsää ku välillä ei ymmärtänyt kuka-mitä-millon-miksi, mutta sitten kun päästiin juoneen mukaan niin sitten en ole enää taakse katsonut. Onneksi isosisko oli myös tykästynyt sarjaan ja oli ostanut kaikki kirjat tähän asti niin minun ei tarvinnut kuin hakea hyllystä aina vaan seuraavaa ja juuri sen takia minulla ei mennyt kuin se kuukausi lukea tämä sarja. Täytyy kyllä antaa taputukset J.R. Wardille, koska tämän sarjan kirjat ovat sellaisia jota ei *oikeasti* halunnut päästää käsistään. Aina vain mietti, koska pääsi lukemana seuraavaa lukua. Kaikissa kirjoissa on se sama kaavaa: nainen ja mies tapaavat, rakastuvat tulisesti, on hieman hankaluuksia ja lopulta he saavat toisensa; mutta silti kirjat eivät ole samanlaisia. Aina on keksitty jotakin uutta. Hieman kyllä mietitty sekin fakta, että kellään muulla kuin Tohrilla ei ollu shellania ensimmäisessä kirjassa ja sitten kuluu pari vuotta ja kaikkilla on shellanit ja jopa Tohrilla on uusi shellani. Myös uusilla tulokkailla on shellaninsa. Tietenkin sen ymmärtää, koska eihän sitä voi koko ajan kauheita aika harppauksia tehdä kirjojen välillä. Lempihahmoni on ollut ensi esiintymisestään Qhuinn ja juuri sen takia tämä kyseinen kirja on lempparini kaikista. Myös John on mielenkiintoinen henkilö.

Tietoa kirjasta :: Rakastaja – vihdoinkin

J. R. Ward Julkaistu: lokakuu 24, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

MUSTAN TIKARIN VELJESKUNTA

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Sukunsa ja aristokratian hylkäämä Qhuinn on vihdoin löytänyt paikkansa julmana taistelijana sodassa lessereitä vastaan. Myös hänen unelmansa perheestä saattaa ... (lisää)

Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)Ikuinen rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #2)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)Vapautettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #9)Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)
Uusin jäsen: Topi Kopakkala