Kirja-arvio: 5. aalto

Kirjoittanut -Veera- - 5.0

Minun mielestäni tämä kirja on mahtava! En malttanut olla ahmimatta kirjaa jo heti silloin kun sen kirjastosta lainasin. Luin sen heti toisen kerran putkeen! Etsiskelin kirjaa kirjakaupoista ja en sitä harmikseni löytänyt. Sitten kerran ihan vain ohikulku matkalla satuin kulkemaan kirjakaupan ohi jossa tämä oli siinä ikkunassa näytillä! Tietenkin menin ja ostin sen :) Olen kuullut että tästä tulee elokuva kesällä 2015! Ilmoitin sen kuullessani äidille: Minä menen sitten katsomaan sen ensi-iltaan.. Siihen äiti vain naurahti :) Tykkäsin Evanista kovasti! Silti Cassie oli lempi hahmoni kirjassa. En malta odottaa jatkoa! Voin sanoa että Rick on onnistunut kirjassa!

Tietoa kirjasta :: 5. aalto

Rick Yancey Julkaistu: syyskuu 2, 2013
Tyylit: scifi, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Ulla Selkälä. Kannen kuvamateriaali: Stephen Mulcahey / Arcangel Images. Sidottu, kansipaperi. 2. painos 2016, elokuvakansi.

”Totuus on, että heti kun ne löysivät meidät, pelimme oli pelattu.”

1. AALTO: Sähköt katkeavat.
2. AALTO: Onnekkaat pakenevat.
3. AALTO: Vain epäonnisimmat jäävät henkiin.
4. AALTO: Ainoa tapa selviytyä on pysyä yksin.
5. AALTO: Se alkaa nyt.

Cassie on ... (lisää)

Star Wars: Galaktiset taistelutNäin se päättyy (Deadworld, #1)Paljaan taivaan alla (Paljaan taivaan alla, #1)Yhä sininen taivas (Paljaan taivaan alla, #3)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)
Jupe, Terhinen, Freyja
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen