Kirja-arvio: Kuoleman ikuistama

Kirjoittanut Katjuska - 2.5

Olen pettynyt. Juoni kulki hyvään tahtiin, kirjasta löytyi myös pikkaisen tylsiä kohtia, mutta olen silti pettynyt. En oikein tiedä miksi petyin, mutta kirja ei vain vastannut odotuksiani, vaikka en osannut arvata murhaajaa. Petyin luultavasti siihen, että kirja ei eronnut paljoa edellisistä osista(vaikka sen juoni kulki hyvään tahtiin ja tylsiä kohtia oli vain vähäsen), eikä siinä tapahtunut mitään "uutta", lukuunottamatta Even Roarken suhteen edistymistä (toisaalta Robertsilla meni vähän yli seksikohtausten kanssa), joten kai pettymyksen tunteeni johtuu siitä, että kirja ei eronnut kovin paljoa edellisistä osista. Toivon, että seuraavan osan juonikuvio ei olisi niin samanlainen kuin edellisissä osissa.

Tietoa kirjasta :: Kuoleman ikuistama

J. D. Robb Julkaistu: tammikuu 27, 2006
Tyylit: scifi, romantiikka, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 1996. Suomentanut Satu Leveelahti. Kannen kuva: Photonica. Kansi: Vivid. Kannessa ja selässä teksti: Nora Roberts alias J. D. Robb. Sidottu.

Yksi New Yorkin kuuluisimpia huippumalleja on murhattu pikkutunneille jatkuneiden pirskeiden päätteeksi. Kaunis Pandora oli tottunut saamaan kaiken mitä halusi – myös toisen naisen miehen. Nyt Pandora on menettänyt kasvonsa, pöyristyttävän kirjaimellisesti.
... (lisää)

Maineikas kuollessaan (Eve Dallas, #2)Alaston kuolema (Eve Dallas, #1)Kuoleman riitit (Eve Dallas, #5)Kuoleman hurmio (Eve Dallas, #4)Kuoleman enkeli (Eve Dallas, #6)
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen