Kirja-arvio: Lasikaupunki

Kirjoittanut Rauros - 5.0

RAKASTAN TÄTÄ SARJAA!! Tämä kirja oli ehkä paras osa sarjasta sillä tämä kirja tuntui jotenkin ratkaisevalta! En tiedä miksi mutta mun mielestä sebastianin/jonatanin tulo kuvioihin oli jotenkin liikaa mutta nyt kun olen lukenut kaikki osat (paitsi 6) niin sebastianin tulo ei vaikutakkaan enää niin "pahalta"! Tämä sarja on aina ollut kärkilistoillani mutta tämän luettuani kirja on kyllä ykkösenä! Jace on parhain hahmoista mutta oli valentinekin ihan hyvä!

Tietoa kirjasta :: Lasikaupunki

Cassandra Clare Julkaistu: elokuu 31, 2011
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Terhi Leskinen. Kannen kuva: Cliff Nielsen. Sidottu.

"Rakkaus ei tehnyt sinusta heikkoa", Jace sanoi. "Se teki sinusta vahvemman."

Äitinsä hengen pelastamiseksi Clary lähtee Varjometsästäjien alkukotiin, Idrisin Lasikaupunkiin, ja uhmaa henkensä kaupalla näiden ikuista lakia. Claryn itsepintaisuus ei miellytä Jacea, jota kielletty rakkaus ja palava halu piinaavat pahemmin kuin hän olisi ikinä voinut ... (lisää)

Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5)Varjojen kaupungit IV–VIVarjojen kaupungit I–IIITuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)Taivaallisen tulen kaupunki (Varjojen kaupungit, #6)
Jorma Isokukko
Uusin jäsen: Soile Kylmälahti