Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit #5) - Cassandra Clare10

Kirja-arvio :: Kadotettujen sielujen kaupunki

Kirjoittanut Rauros

RAKASTAN TÄTÄ SARJAA!! Meinasin ihan oikeasti paiskata kirjan päin seinää kun luin Alecin ja Magnuksen lopusta....! Mutta Taivaallisen tulen kaupunkia odotellessa!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3! Tämä kirja oli taas yksi ihana taidonnäyte Cassandra Clarelta <3! Oikeasti olen aivan tämän sarjan lumoissa jonka olen lukenut noin. 3-5 kertaa! Mutta on liian monta sanaa kuvailemaan kuinka taitava Clare on ja sanon nyt yhden sanan joka kuvaa Clarea ja se on MAHTAVA <3! Kiitos Clare <3<3

Kadotettujen sielujen kaupunki

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu.

Rakkaus. Veri. Petos. Kosto. Miten paljon Clary on valmis maksamaan pelastaakseen poikaystävänsä?

Kun Clary Fray saa vihdoin tavata poikaystävänsä Jacen, hän huomaa kauhukseen, että Lilith-demoni on kietonut Jacen ja Claryn ilkeän veljen Sebastianin kohtalot yhteen, ja että Jacesta on tullut pahuuden palvelija.

Clary on valmis tekemään mitä tahansa rakkaansa puolesta, hän on valmis jopa kuolemaan - mutta voiko hän lunastaa Jacen hengen antamalla tämän sielun joutua kadotukseen?

Cassandra Clare on nuori newyorkilainen kirjailija, jonka Varjojen kaupungit -sarjan kirjat ovat nousseet heti ilmestyttyään New York Timesin bestseller-listalle. Manhattanin maisemasta inspiraationsa saanut sarja yhdistää vetävällä tavalla nykyaikaa, urbaania nuorten todellisuutta ja myyttisiä ja yliluonnollisia aineksia.