Paras sarjan kirjoista <3! Eniten pidin Sirius Mustasta (Tietysti Harryn,Ronin ja Hermionen jälkeen)! Tämä kirja lumosi minut :)! J.K.Rowling kuvasi hyvin kaikkia asioita ja juttuja! Ärsytti Piskuila ja tällipaju mutta eihän se nyt haittaa :)! SUOSITTELEN <3

Tietoa kirjasta :: Harry Potter ja Azkabanin vanki

J. K. Rowling Julkaistu: maaliskuu 6, 2000
Avainsanat: aikamatkustus, bram stoker -palkinto, elokuva, ihmissudet, locus-palkinto, mythopoeic-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1999. Suomentanut Jaana Kapari. Kannen kuvat: Mika Launis. Sidottu.

Bram Stoker -palkinto 1999 (nuortenkirjat), Locus-palkinto 2000 (paras fantasiaromaani), Whitbread-lastenkirjapalkinto 1999, British Book Awards 1999, FCGB-lastenkirjapalkinto 1999, Nestlé Smarties -palkinto (9–11-vuotiaat), British Book Awards 1999, The Bookseller Author of the Year 1998, Whitaker's Platinum Book Award 2001, W. H. Smith Children's Book of the Year Award, Mythopoeic-palkinto ... (lisää)

Auringonnousu (Soturikissat: Kolmikon mahti, #6)Titaanien kirous (Percy Jackson, #3)Kätkijät virran vieminä (Kätkijät, #3)AnachéRautaritari (Rauta-saaga, #4)
Fievre, LordStenhammar
Uusin jäsen: Irma Niemiaho