Kirja oli hyvä! Eniten minua ärsytti Viktor Krum, ja miten kaikki juoksivat hänen perässään! Mutta se ei haitannut :)! Wesleyt ovat ihana perhe, ja pidän siitä miten he huolehtivat muiden asioista <3! Ja alku oli ennalta arvattava (Vaikkei siinä mitään pahaa ole)! S.Y.L.K.Y : Huvitti minua paljon joka lisäsi kirjaan huumoria! Tylypahkan asema nuosi, kun kolmivelhoturnajaiset alkoivat! Se ei haitannut koska, se toi lisää tunnelmaa ja jännitystä kirjaan ! Suosittelen kaikille <3

Tietoa kirjasta :: Harry Potter ja liekehtivä pikari

J. K. Rowling Julkaistu: helmikuu 14, 2001
Avainsanat: elokuva, hugo-palkinto, mythopoeic-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 2000. Suomentanut Jaana Kapari. Kannen kuvat: Mika Launis. Sidottu.

Hugo-palkinto 2001, Scottish Arts Council Book Award 2001, Children's Book Award (9–11-vuotiaat) 2001, Whitaker's Platinum Book Award 2001, W. H. Smith Children's Book of the Year, Mythopoeic-palkinto 2008 (lastenkirjat, koko sarja), vuonna 2019 The Guardianin listalla The 100 best books of the 21st century sijalla 97.

Harry Potter herää Likusteritiellä arvessaan tuntuvaan polttavaan ... (lisää)

AnachéSammon ryöstö (Nicholas North, #2)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Taikamajakat (Tuikkulahden tarinat, #1)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)
Fievre, Rinja, Freyja, muikku
Uusin jäsen: Marko Kinnunen