Epäilys (Houkutus #3) - Stephenie Meyer9

Kirja-arvio :: Epäilys

Kirjoittanut Rauros

Jake on suosikkini! Välillä tuntui että Bella on täysi idiootti ja että Edward oli jotenkin vastenmielinen mun makuun! Mutta mielestäni tämä kirja oli huonoin (Ei pahalla) mutta, jotenkin vaan tuntuu siltä että kirja oli jotenkin..miten sen nyt sanoisi...ähs...en osaa selittää :)! Suosittelen lämpimästi :)

Epäilys

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu. WSOY-pokkari, 2010. Nidottu.

"Siinä kuolemanhiljaisuudessa asia äkkiä valkeni minulle yhtenä välähdyksenä, ja jokainen yksityiskohta loksahti paikalleen.

Asia jota Edward ei halunnut minun tietävän.

Asia jonka vuoksi sekä Cullenit että sudet liikkuivat metsässä vaarallisen lähellä toisiaan.

Asia jota olin muutenkin odottanut. Asia jonka tiesin tapahtuvan uudestaan, vaikka hartaasti toivoinkin ettei niin kävisi. Ei kai siitä ikinä tulisi loppua?"

Bella Swan on vaarassa, kun joukkomurhien aalto vavisuttelee Seattlea ja julma vampyyri janoaa kostoa. Kaiken huipuksi hänen on valittava Edwardin rakkauden tai Jacobin ystävyyden välillä, sillä ihmissudet ja vampyyrit eivät tule toimeen keskenään.

Bella on kiintynyt Jacobiin ja viihtyy hänen seurassaan kenties liiankin hyvin. Onko Bella enää varma tunteistaan? Onhan ihmissusi-Jacobissa sentään jotain inhimillisempää kuin Edwardissa...

Ylioppilasjuhlien lähestyessä Bella aikoo tehdä lopullisen päätöksen: Elääkö vai kuolla? Muuttuako vampyyriksi vai säilyä ihmisenä?

Epäilys on kolmas osa kuolematonta rakkaustarinaa. Sarjassa ovat aiemmin ilmestyneet Houkutus (2005) ja Uusikuu (2007).