Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Lempikirjani Harry Pottereista... Pidän siitä siksi että Sirius Musta tulee ja Harrylle selviää enemmän perheestään. Ärsyttää Piskuilan ja tällipaju, mutta se kuuluu kirjaan. Inhosin Kalkarosta, kunnes luin viimeisen kirjan Rakastin sitä 4lk. kun luin sen ja rakastan vieläkin. Ja siitä asti olen ukenut sen joka vuosi... Olen lukenut Harry Potterit viisi kertaa ja en ole vieläkään kyllästynyt. Suosittelen!

Tietoa kirjasta :: Harry Potter ja Azkabanin vanki

J. K. Rowling Julkaistu: maaliskuu 6, 2000
Avainsanat: aikamatkustus, bram stoker -palkinto, elokuva, ihmissudet, locus-palkinto, mythopoeic-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1999. Suomentanut Jaana Kapari. Kannen kuvat: Mika Launis. Sidottu.

Bram Stoker -palkinto 1999 (nuortenkirjat), Locus-palkinto 2000 (paras fantasiaromaani), Whitbread-lastenkirjapalkinto 1999, British Book Awards 1999, FCGB-lastenkirjapalkinto 1999, Nestlé Smarties -palkinto (9–11-vuotiaat), British Book Awards 1999, The Bookseller Author of the Year 1998, Whitaker's Platinum Book Award 2001, W. H. Smith Children's Book of the Year Award, Mythopoeic-palkinto ... (lisää)

Kätkijät taivasalla (Kätkijät, #2)Narnia: Kaikki tarinatSuuri kärrysotaLiikkuva linna (Liikkuva linna, #1)Kuolemanvirran maa
Astorethein
Uusin jäsen: Inex