Kirja-arvio: 13 kirousta

Kirjoittanut Katjuska - 3.5

Tämä kirja oli huomattavasti parempi kuin edellinen osa. Tykkäsin eniten luvuista, jotka kertoivat Punaisesta. Mielestäni Tanya ja Fabian olivat edelleen hieman naiiveja ja yksinkertaisia hahmoja. Juoni eteni tässä kirjassa paremmin kuin edellisessä, mutta keijujen antama tehtävä oli mielestäni liian helppo. Loppu oli herkkä ja ennalta arvaamaton, joten iso plussa siitä. Hieman jäi kyllä häiritsemään se, että kun poppoo seikkaili ihmisten maassa, keijuja ei esiintynyt kovin paljon. Jos keijuja olisi esiintynyt enemmän tarinalle olisi ehkä saatu hieman lisäväriä.

Tietoa kirjasta :: 13 kirousta

Michelle Harrison Julkaistu: toukokuu 4, 2012
Avainsanat: keijut

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu, kansipaperi.

Englantilaisen keijutrilogian toisessa osassa Red yrittää pelastaa pikkuveljensä keijujen kynsistä, mutta aika käy vähiin. Keijut lupaavat palauttaa pikkuveljen, mutta vastalahjaksi he vaativat, että Redin on palattava ihmisten maailmaan ja tuotava sieltä Tanyan perintöranneketjun kaikki 13 riipusta.

Kun Red pääsee ystäviensä Tanyan ja Fabianin luo Elvsdenin kartanoon, karmea totuus ... (lisää)

Artemis Fowl: Viimeinen vartija (Artemis Fowl, #8)Verikivi (Kapinaenkelit, #2)Tulimieli (Kapinaenkelit, #1)13 lahjaa (Keijutrilogia, #1)Artemis Fowl: Atlantiskompleksi (Artemis Fowl, #7)
Salka
Uusin jäsen: sulavsalim