Kirja-arvio: Rautaritari

Kirjoittanut Kirjakaapin tyttö - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Olen näköjään ensimmäinen, joka kertoo suhtautumisestaan tähän kirjaa...kiintoisaa :D Joka tapauksessa itkin edellisessä kirjassa ihan koko ajan, kun loppuun päästiin. Joten olin ihan onneni kukkuloilla, kun sain tietää jatkosta. Lisäksi minua kiehtoi se, että kertojana olisi Ash! Se, että Ash oli päättänyt saada itselleen sielun oli niin ihana, että hymyilin koko kirjan ajan. Puckin ja Ashin sanelut olivat huvittavia ja piristäviä. Ashin entinen rakastettu nostattanut minussa suuriakaan tunteita. Itsekeskeinen ääliö... Anteeksi ;) Mutta aivan ihana kirja, joka loppui ihanasti!

Tietoa kirjasta :: Rautaritari

Julie Kagawa Julkaistu: joulukuu 1, 2012
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Ash – jääpoju, talviprinssi – jatkaa vaellustaan ja taisteluja sekasortoisessa Mikämikässä seuranaan tuttu joukko haltijamaan väkeä. Ympärillä on paljon tuhoa, juonittelevia eloonjääneitä ja kauhua herättäviä hetkiä, vaikka Ash ei olekaan mikään eilisen teeren poika selvittämään haltijoiden välisiä kärhämiä.

Okaiden takana, maailman laidan tuolla puolen, Koettelemusten kentillä ... (lisää)

Rubiininpuna (Rakkaus ei katso aikaa, #1)Safiirinsini (Rakkaus ei katso aikaa, #2)Okaruusujen valtakunta (Valtakunta, #1)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Amerikan kuninkaalliset
Mustelmann, LordStenhammar, Lyyskis
Uusin jäsen: Topi Kopakkala