Kansi on tässä ekassa osassa erittäin kaunis, nimi houkutteleva ja takakansi kiinnostava. Odotuksia oli. Lumikki oli virkistävä tuttavuus. Ehkä alkuun hiukan nihkeä, "Jos ei väkisin kiinnosta, miksi pitää tunnistaa kaikki hajuvedet", mihin oli aika nerokkaasti kytketty selityksiä. Muihin hahmoihin en saanut tuntumaa, karikatyyrin ja kliseisen oloista väkeä. Juoni oli jees, sopivasti kaikkea ja vähän jotain muutakin. Pari mutkaa oli vähän liiankin ennalta arvattavaa. Liikaa tässä ei ollut mitään, teos käsitteli aiheensa ja teemansa eikä hoppuillut muuta matskua kyytiinsä. Tampereella olo häiritsi hiukan, mutta vain, koska muisti ei toiminut kunnolla ja kirjan paikkamielikuvat eivät vastanneet omia Tampereen muistojeni tunnelmia. Lopussa olin lähes raivoissani, nyrkit pystyssä valmiina lopettamaan kiusaamisen... Nyt loppuu, NYT LOPPUU! Aika pysäyttävä. Eiköhän aika ehdottomasti tule nuo jatko-osat luettua.

Tietoa kirjasta :: Punainen kuin veri

Salla Simukka Julkaistu: helmikuu 20, 2013
Tyyppi: muu fiktio
Tyylit: jännitys, nuoret, mysteeri
Avainsanat: kotimainen

Kansi: Laura Lyytinen. Sidottu.

Olipa kerran tyttö, joka oppi pelkäämään.

Trilleri joka pitää otteessaan kuin hyytävin pakkanen.

Punainen kuin veri aloittaa Lumikki Anderssonista kertovan jännitystrilogian, jonka muut osat ovat Valkea kuin lumi ja Musta kuin eebenpuu.

Pimiöön on ripustettu kuivumaan pestyjä viidensadan euron seteleitä. Ilmassa leijuu vanhan veren haju. Lumikki anderssonin ... (lisää)

The Ghost Network: Aktivoi  (The Ghost Network, #1)Kukaan ei kaipaa sinuaNekropolis (Viisi vartijaa, #4)Marsin mies Amerikassa (Seikkailusarja, #13)Ritari Ässän synty
MARGO, LordStenhammar, haplotus
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson