Kirja-arvio: Liekki

Kirjoittanut why-are-you-shy - 4.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Ensimmäisen kerran näin Liekki-kirjan weborigon nettisivuilla, joilta sitten varasinkin sen. Kun kirja vihdoin saapui, hotkaisin sen samantien. Oli ihanaa löytää kirja, jossa päähenkilö (tyttö) oli lohikäärme. Normaalisti lohikäärmeenä on ollut poika. Tuli jälkikäteen Julia ja Roomeo asetelma mieleen. Niinhän se vähän on. Toivon kovasti, että kirja saisi jatkoa. Pelkäämpä vain että taisi jäädäkkin sitten vain yksiosaiseksi. Olen kuitenkin onnellinen että löysin Liekin, sillä sen on viihdyttävä, mukaansa tempaava, hauska ja jännittävä. Ei kuitenkaan ihan viiden tähden kirja. Mutta oman kokemuksen mukaan lähellä sitä. Kunnon kirja sellaisille, jotka pitävät fantasiasta ja mukavasta jännityksestä. Rakkaustarinoita on aina mukava lukea, jos ne on hyvin tehty ja tunnelma säilyy. Niin oli Liekissä.

Tietoa kirjasta :: Liekki

Sophie Jordan Julkaistu: elokuu 15, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Lotta Heikkeri. Sidottu.

Yhtäkkiä pakoajatukseni tyssäävät. Kaivattu värinä alkaa rintakehästäni, leviää sisuksiini. Ihoni herää eloon. Pääni kääntyy, katseeni pyyhkii luokkaa, pysähtyy Williin.

Kaikki hänessä on kirkkaampaa kuin muistin.

Yhtäkkiä päivät joina en nähnyt häntä tuntuvat ikuisuudelta. Olen odottanut liian kauan sitä, että keuhkoissani alkaisi ... (lisää)

Kesytön (Susiraja, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)Lohikäärmeet (Talon-saaga, #1)Hiljaisuus (Langennut enkeli, #3)Uusikuu (Houkutus, #2)
Uusin jäsen: Maija