Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Hyvä ja mielenkiintoinen kirja, mutta Duncanilla on viirannut päässä ja pahasti kun se antoi Jaken kuolla. Jake oli niin mahtava ja siisti hahmo ja se oli vielä just rakastunut. Ja PUM! Miks helkkaris se antoi Jaken kuolla? Tallula oli ihana kans ja se sopi niin hyvin Jaken kanssa yhteen. Ihmissudet oli kiinnostavia ja Jaken puhe oli niin hienoa ja välillä sai nauraa.Mutta potkua lisää kirjaan toi se että Ihmissudet eivät pystyneet enää lisääntyä, mutta ne keksivät vahingossa vasta-aineen. Jaken ja Tallulan yhteinen elämä oli niin lyhyt. Mutta kaikki kuolee jossain vaiheessa,ja se oli Jaken vaihe. Miksi oi miksi???

Tietoa kirjasta :: Viimeinen ihmissusi

Glen Duncan Julkaistu: syyskuu 26, 2013
Tyylit: kauhu
Avainsanat: ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Elina Koskelin. Sidottu.

Shirley Jackson -palkintoehdokas 2011.

Suurenmoinen, seksikäs, verta tihkuva ja aitoa vaaran tunnetta uhkuva romaani räjäyttää kauhugenren konventiot. Duncan on luonut ainutlaatuisen lumoavan ja majesteettisen teoksen.” – Nick Cave

Jake Marlowe elää hedonistista mutta tyhjää elämää Lontoossa, jonka varjoihin ... (lisää)

Yön liittolaiset (Darren Shanin tarina, #8)Vampyyriprinssi (Darren Shanin tarina, #6)Olen legendaVegasin vampyyri (Horror-sarja, #1)Historiantutkija
Truuners95
Uusin jäsen: Jeesuskello_