Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta #8) - J. R. Ward8

Kirja-arvio :: Minun rakastajani

Kirjoittanut Lilli

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Taattua laatua.. Tosin Xhexin ja Johnin tarina oli ehkä pieni pettymys.. En sitten tiedä mitä heidän osaltaan odotin, mutta enemmän jotakin kuitenkin. :) John on ollut suosikkihahmojani läpi sarjan! Blayn ja Qhuinnin suhdesoppa oli kirjan parasta antia! Toivottavasti heidän suhteensa ei saa turhan nopeata ratkaisua seuraavissa kirjoissa! :)

Minun rakastajani

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Maria Sjövik. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

John Matthew on kulkenut pitkän matkan siitä, kun hänet löydettiin ihmisten joukosta epätietoisena vampyyripuolestaan. Sen jälkeen kun Veljeskunta toi hänet pariinsa, kukaan ei ole osannut arvata hänen todellista historiaansa – tai hänen oikeaa identiteettiään. Langennut Darius on palannut, mutta eri kasvoilla ja hyvin erilaisen kohtalon ohjaamaksi. Säälimätön henkilökohtainen kosto vie Johnin keskelle sotaa, jossa hänen täytyy yhdistää nykyiset ja entiset voimansa pystyäkseen taistelemaan pahan ruumiillistumaa vastaan.

Xhex, symphath-palkkamurhaaja, on pitkään vastustanut John Matthew’ta kohtaan tuntemaansa vetovoimaa. Menetettyään jo yhden rakastajan hulluudelle, hän ei halua sallia tämän arvollisen uroksen jäävän hänen synkän ja kieroutuneen elämänsä uhriksi. Kun kohtalo puuttuu peliin, nämä kaksi saavat kuitenkin huomata rakkauden, kuten kohtalonkin, olevan vääjäämätön sielunkumppanien välillä.