Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Tämäkin arvostelu tuli ehkä hieman myöhässä ajatellen, että olen lukenut kirjan vuosi sitten. Pidin tästä kirjasta. Ihan rehellisesti pidin todella. Heti kun aloitin lukemisen pääsin kirjaan sisälle. Ja ihan kirjaimmellisesti olin osan ajasta nenä kiinni kirjassa. Ymmärrän toki, että kirja noudattaa sitä perus kaavaa. "Sankari tyttönä on hiljainen, itseensä vetäytynyt tyttö, joka on kaunis vaikka itse väittää muuta. Sitten paikalle saapuu se tumma ja komea poika, joka rakastuu heti päähenkilöön. Paljastuu, että heidän kohtalonsa ovat sidotut. Siinä mukana ne pari uskottua ja tietenkin päähenkilöllö on vihollisia. Yllätys yllätys, kauniita joko koulun jumalatar cheerleader tai pahansuinen kaunotar prinssin menneisyydestä, joka haluaa miehensä takaisin. Näin se aina menee...tai no suurinpiirtein niin, mutta mitä väliä. Jos sellaisesta pitää, ja tykkää aina välillä lukea hieman hömppä kirjoja niin antaa palaa!

Tietoa kirjasta :: Punaiset tulppaanit

Alyson Noël Julkaistu: kesäkuu 10, 2011

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Ever on menettänyt kaiken, perheensäkin, mutta saanut tilalle mystisen kyvyn kuulla ihmisten ajatuksia. Kyky kuitenkin sulkee hänet yksinäisyyteen – tai niin hän luulee, kunnes kouluun ilmestyy salaperäinen poika. Mutta kuka – tai mikä – Damen oikeastaan on?

Puoliksi villi (Half Bad -trilogia, #2)Käärmeenlumooja (Faunoidit, #1)Tyrannin hauta (Apollon, #4)Hotelli Tiilenpää (Roistoakatemia, #2)Puolikas sotaa (Särkynyt meri, #3)
Nokka10
Uusin jäsen: Maria Ketola