Harry Potter: Suuri velhouskirja - Brian Sibley10

Kirja-arvio :: Harry Potter: Suuri velhouskirja

Kirjoittanut Rauros

Olen Potterfani! Kun näin tälläisen kirjastossa lainasin heti! Luin sitä monta kertaa! Ehoton suosikki <3! 5/5! Suosittelen <3

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Harry Potter: Suuri velhouskirja

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Irma Rissanen. Sidottu.

Uppoudu upeiden Harry Potter -elokuvien maailmaan niin saat tietää, miksi joulutanssiaisten jääveistokset eivät sula, missä kaljuunat, sirpit ja sulmut oikeasti ”valetaan”, miten hevoskotkan ja näyttelijöiden välinen yhteistyö sujuu, kuinka Tylypahka luotiin valkokankaalle sekä mikä on ankeuttajien liikehdinnän salaisuus.

Harry Potter: suuri velhouskirja on laadittu yhdessä J. K. Rowlingin menestysromaanit valkokankaalle siirtäneiden näyttelijöiden ja tuotantoryhmän kanssa. Kirja on lumoava, interaktiivinen kokemus, joka vie lukijan keskelle velhojen valtakuntaa ja paljastaa elokuvanteon salaisuuksia, ennen julkaisemattomia valokuvia ja kuvamateriaalia.

Kirja on todellinen keräilykappale. Se on täynnä elokuvista tuttua materiaalia irrotettavina kopioina. Teos tutustuttaa lukijan ainutlaatuisella tavalla niin Harry Potter -elokuviin kuin elokuvamagiaa luoneisiin lahjakkaisiin jästeihin.